Historie Hogwartu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Historie Hogwartu

Forum RPG, którego akcja rogrywa się w magicznym świecie Harry'ego Potter'a.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Talenty

Go down 
AutorWiadomość
Legumir
Admin
Legumir


Liczba postów : 115
Age : 30
Registration date : 21/05/2008

Karta Postaci
Imię: Legumir Shaye
Poziom: 1
MP:
Talenty Left_bar_bleue210/210Talenty Empty_bar_bleue  (210/210)

Talenty Empty
PisanieTemat: Talenty   Talenty Icon_minitimeSob Maj 24, 2008 11:52 pm

Każdy, kto rozpoczyna grę w Hogwarcie ma do wyboru dwa talenty, które pomogą mu w różnych dziedzinach w szkole, jak i będą miały duże znaczenie w zawodzie po ukończeniu szkoły.

Obrona przed Czarną Magią - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w tej dziedzinie magii, co wiąże się z tym, że zaklęcia bazujące na Obronie będą dla niego o połowę tańsze. W późniejszym zawodzie pozwoli zostać aurorem, nauczycielem lub tym kim się będzie chciało Razz

Zaklęcia - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w zaklęciach, co wiąże się z tym, że zaklęcia bazujące na tym potencjale będą o połowę tańsze. Zaklęcia są potrzebne praktycznie do każdej profesji w przyszłości.

Eliksiry - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w eliksirach, co wiąże się z tym, że nauka eliksirów z tym talentem jest o połowę tańsza. Eliksiry pozwalają zostać nauczycielem, alchemikiem, aurorem.

Transmutacja - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w transmutacji, co wiąże się z tym, że zaklęcia bazujące na tej dziedzinie magii będą o połowę tańsze. Transmutacja jest potrzebna do zostania nauczycielem, pracownikiem ministerstwa lub szpitala św. munga.

Historia Magii - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w tym aspekcie nauki, co wiąże się z tym, że każdy sprawdzian, mimo iż nic nie napiszemy, to nauczyciel postawi nam Zadowalający. Historia Magii pozwala zostać pracownikiem ministerstwa lub pisarzem.

Astronomia - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w tym aspekcie nauki, co wiąże się z tym, że każdy sprawdzian, mimo iż nic nie napiszemy, to nauczyciel postawi nam Zadowalający. Astronomia pozwala zostać pracownikiem ministerstwa, nauczycielem, pisarzem lub naukowcem.

Mugoloznastwo - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w tym aspekcie nauki, co wiąże się z tym, że każdy sprawdzian, mimo iż nic nie napiszemy, to nauczyciel postawi nam Zadowalający. Mugoloznastwo pozwala zostać pracownikiem ministerstwa, pisarzem lub nauczycielem.

Numerologia - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w tym aspekcie nauki, co wiąże się z tym, że każdy sprawdzian, mimo iż nic nie napiszemy, to nauczyciel postawi nam Zadowalający. Numerologia pozwala zostać pracownikiem ministerstwa, nauczycielem lub pisarzem.

Opieka nad Magicznymi Stworzeniami - talent wskazuje, że gracz ma większy potencjał w tym aspekcie nauki, co wiąże się z tym, że każdy sprawdzian, mimo iż nic nie napiszemy, to nauczyciel postawi nam Zadowalający. ONMS pozwala zostać pracownikiem ministerstwa, pisarzem, nauczycielem lub np pracować w obserwatorium smoków w Rumunii Smile


Wiele tematów się powiela, dlatego pozostałe talenty: WRÓŻBIARSTWO, RUNY i ZIELARSTWO pozwala na to samo, więc nie będziemy dalej się zagłębiać. Jeśli ktoś miałby pomysł udoskonalenia systemu talentów to proszę pisać w dziale do tego przeznaczonym. Można zostać także śmierciożercą, zawodnikiem quidditcha, rozkręcić własny interes lub pracować w jakimś miejscu, lub po prostu kim się chce, nie musi być to zawód z listy.
Powrót do góry Go down
https://hogwartpl.forumpolish.com/
 
Talenty
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Historie Hogwartu :: Regulamin :: Regulamin-
Skocz do: